wtorek, stycznia 24

Słowo z serca wyjęte 24.01.2023



 "Odpowiedział im: «Któż jest moją matką i którzy są moimi braćmi?»

I spoglądając na siedzących dokoła Niego, rzekł: «Oto moja matka i moi bracia. Bo kto pełni wolę Bożą, ten jest Mi bratem, siostrą i matką»."


Ale czym jest pełnienie Woli Bożej!?

Chyba najkrócej jednomyślnością z Bogiem, która przede wszystkim przejawia się w przyjmowanych postawach i podejmowanych decyzjach.

Maryja to miała i ma.Ale za każdym razem, gdy ludzie próbują Jej rolę umniejszyć tylko do natury, Jezus winduje Jej i innych wielkość wiary i ducha, którą z lubością zawsze u Swojej Matki dostrzegał.

Tłumaczenie na język hiszpański:

"Él les respondió: "¿Quién es mi madre y quiénes son mis hermanos?".

Y mirando a los que estaban sentados a su alrededor, dijo: "He aquí a mi madre y a mis hermanos. Porque todo el que hace la Voluntad de Dios es Mi hermano, Mi hermana y Mi madre"".

Pero, ¡qué es hacer la Voluntad de Dios!

Tal vez lo más breve sea la unanimidad, que se manifiesta sobre todo en las actitudes adoptadas y las decisiones tomadas.

María lo tenía y lo tiene.Pero cada vez que se intenta rebajar su papel a mera naturaleza, Jesús eleva a ella y a los demás la grandeza de fe y de espíritu que le gustaba ver siempre en su Madre.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...