czwartek, marca 30

Słowo z serca wyjęte 30.03.2023



"Zanim Abraham stał się, Ja jestem"


To jest bilet na udany przejazd przez ten dzień.


Wystarczy go mieć przy sobie, kasować nim złego ,gdy trzeba, używać,by dzień był nie tylko kolejnym, ale tym jedynym i wyjątkowym w tym co zwykłe.

Używaj go gdy jesz, gdy pijesz kawę, gdy pracujesz, gdy bierzesz oddech, by odpocząć, gdy masz odbyć ważne rozmowy i spotkania.

Gdy idziesz, stoisz czy siedzisz.

Cicho szepcz:" zanim Abraham stał się,Ja jestem".

Zobaczysz, że ten bilet otwiera SPOTKANIE!

Udanego przejazdu!

 

4 komentarze:

  1. Nie, wiara tylko z lekka ożywiona

    OdpowiedzUsuń
  2. acha, to ja nie mam wiary, bo u mnie nie działa. Nie pojechało.

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie magia. Wielokrotnie taka modlitwa powtarzana, przynosiła ukojenie w naprawdę trudnym czasie. Np. powtarzanie słów - Panie Jezu Chryste, Synu Boga żywego, zmiłuj się nade mną - jest jak oddech, który przywraca życie. Podobnie z imieniem -Jezus, powtarzane wielokrotnie wycisza, przywraca nadzięję...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...