czwartek, marca 16

Słowo z serca wyjęte 16.03.2023



"kto nie zbiera ze Mną, ten rozprasza."


Zbierać z Jezusem, można tylko będąc samemu wczytanym, wsłuchanym i żyjacym z pełności Jego Słowa.

Zbieranie mocą innych słów, lub innych prawd niż Ewangelia, jest zwykłym rozpraszaniem!

Zbierać z Jezusem, można tylko będąc samemu z Nim.

Głoszenie bez uwierzytelnienia własnym życiem, zażyłym z Jezusem, jest rozpraszaniem.

Prawda jest taka, że nie tylko pasterze rozpraszają.Każdy z nas, codziennie przyczynia się albo do zbierania z Jezusem, albo do rozpraszania, bo Jezus jest tylko Jeden .

Tłumaczenie na język hiszpański:

"El que no se reúne conmigo es una distracción".

Reunirse con Jesús sólo puede hacerse autoleyéndose, escuchando y viviendo de la plenitud de Su Palabra.

Reunirse por el poder de otras palabras, u otras verdades que no sean el Evangelio, ¡es una mera distracción!

Reunirse con Jesús sólo puede hacerse estando a solas con Él.

Predicar sin la autentificación de la propia vida, íntima con Jesús, es una distracción.

La verdad es que no sólo los pastores se dispersan: cada uno de nosotros, cada día, contribuye a reunirnos con Jesús o a dispersarnos, porque Jesús sólo es Uno.



 

1 komentarz:

  1. Samotny Jesteś na krzyżu wpatrzony w tych , którzy nigdy do Ciebie nie przyjdą. To jest bardziej bolesne niż cała Męka.
    Samotny jestem w rodzinie ..... jest mi łatwiej bo mam nadzieję że oni przyjdą.
    Nie wyobrażam sobie Twojej tęsknoty za nimi.
    Moja mnie rozdziera a mam nadzieje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...