czwartek, września 22

Słowo z Pustelni na 22.09.2022



"Tetrarcha Herod posłyszał o wszystkich cudach zdziałanych przez Chrystusa i był zaniepokojony. "

Gdy pojawia się niepokój, dobrze jest zapytać siebie, skąd się bierze, dlaczego się pojawił, w związku z czym, w związku z kim, w jakich sytuacjach, ponieważ mój niepokój może mi dużo powiedzieć o mojej kondycji serca.

Może mnie zaprowadzić w głąb siebie tam, gdzie jeszcze się nie poznałem,jako człowiek.

Tetrarcha Herod raczej nie zadał sobie tego trudu.

Tłumaczenie na język hiszpański:

"El tetrarca Herodes se enteró de todos los milagros realizados por Cristo y se alarmó. "

Cuando surge la ansiedad, es bueno preguntarse de dónde viene, por qué ha surgido, en relación con qué, en relación con quién, en qué situaciones, porque mi ansiedad puede decirme mucho sobre mi estado de ánimo.

Puede llevarme a lo más profundo de mí mismo donde aún no me he reconocido como ser humano.

Es poco probable que el tetrarca Herodes haga el esfuerzo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...