wtorek, grudnia 6

Słowo z Pustelni na 07.12.2022



"Jezus przemówił tymi słowami:

«Przyjdźcie do Mnie wszyscy, którzy utrudzeni i obciążeni jesteście, a Ja was pokrzepię. Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. Albowiem słodkie jest moje jarzmo, a moje brzemię lekkie»."

Po doświadczeniach bólu, ran, cierpienia,walk,zmagań, łez i żalu, człowiek musi znaleźć gdzieś ukojenie, inaczej zacznie chorować.

Ukojenie w Jezusie działa zawsze długoterminowo! I zawsze integralnie.

Nie znikną Twoje blizny, ale stanie się z nimi to,co wypowiada kapłan co roku, wbijając gwoździe w Paschał:" przez Twoje Święte Rany, jaśniejące Chwałą ".

Wystawiaj się na kojącą , darmową terapię u Jezusa, tym bardziej, im częściej doświadczasz cierpienia.

Tłumaczenie na język hiszpański:

"Jesús habló con estas palabras:

"Venid a Mí todos los que estáis afligidos y agobiados, y Yo os consolaré. Llevad mi yugo sobre vosotros y aprended de mí, que soy manso y humilde de corazón, y hallaréis descanso para vuestras almas. Porque mi yugo es suave, y ligera mi carga"".

Después de experimentar dolor, heridas, sufrimiento, luchas, batallas, lágrimas y pena, el hombre tiene que encontrar consuelo en alguna parte, de lo contrario empezará a enfermar.

¡El consuelo en Jesús siempre funciona a largo plazo! Y siempre con integridad.

Tus cicatrices no desaparecerán, pero ocurrirá con ellas lo que el sacerdote dice cada año cuando clava los clavos en el Pascual:" a través de tus Santas Llagas, resplandeciente de Gloria ".

Exponte a la terapia calmante y gratuita de Jesús cuanto más a menudo experimentes el sufrimiento. 

1 komentarz:

  1. Ciepiacego, samotnego, odrzuconego, wysmianego, lekceważonego, może zrozumieć tylko Ktoś kto kocha .
    Leczy tylko Miłość

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...