środa, lutego 22

Słowo z serca wyjęte 23.02.2023



"Wybierajcie więc życie, abyście żyli wy i wasze potomstwo, miłując Pana, Boga swego, słuchając Jego głosu, lgnąc do Niego; bo tu jest twoje życie i długie trwanie twego pobytu na ziemi, którą Pan poprzysiągł dać przodkom twoim: Abrahamowi, Izaakowi i Jakubowi»."


A wystarczyłoby postawić sobie to pytanie kilka razy na dzień: 
czy tu jest Życie?
 Czy to lub tamto prowadzi mnie do Życia?
A moje serce, czy ono żyje, gdy podejmuje tę konkretną myśl, to konkretne działanie czy zajęcie?

Jest ktoś, kto zrobi wszystko ,byś nie stawiał sobie tych pytań.
A co stanowi dla mnie Życie?
Co jest Żyjące?
Może Wielki Post jest najlepszym czasem na weryfikację mojego pojęcia Życia?! 
Tłumaczenie na język hiszpański:
Elige, pues, vivir, para que vivas tú y tu descendencia, amando al Señor tu Dios, escuchando su voz, aferrándote a él; porque en esto consiste tu vida y la larga permanencia de tu morada en la tierra que el Señor juró dar a tus antepasados, Abraham, Isaac y Jacob."


Y basta con hacernos esta pregunta varias veces al día:
¿Hay Vida aquí?
 ¿Esto o aquello me lleva a la Vida?
Y mi corazón, ¿está vivo cuando emprende este pensamiento concreto, esta acción o actividad concreta?

Hay alguien que hará todo lo posible para evitar que te hagas estas preguntas.
¿Y qué es la Vida para mí?
¿Qué es la Vida?
Quizá la Cuaresma sea el mejor momento para revisar mi concepto de Vida.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...