sobota, marca 11

Słowo z serca wyjęte 11.03.2023



"Skoro jednak wrócił ten syn twój, który roztrwonił twój majątek z nierządnicami, kazałeś zabić dla niego utuczone cielę”.


Słuchając tej przypowieści, łatwo stać się trochę takim "piękno duchem".

Dlatego, aby tego uniknąć warto zapytać siebie wprost, chociaż co pewien czas.

Na kogo ja bym zareagował jak starszy syn z przypowieści ?

Czyi powrót i radość Ojca wywołałaby we mnie, jeśli nie nie złość i sprzeciw to zmieszanie?

Mówię Ci, że na 100% kogoś takiego masz, pytanie, czy posiadasz odwagę aby się do tego pokornie przyznać przed sobą?

I w ten sposób, ta przypowieść nie jest już taka słodka ! 

Tłumaczenie na język hiszpański:

"Pero desde que ha vuelto ese hijo tuyo, que ha despilfarrado tu riqueza con rameras, has hecho matar para él un ternero cebado".

Escuchando esta parábola, es fácil volverse un poco "bello de espíritu".


Por eso, para evitarlo, conviene preguntarse directamente, al menos de vez en cuando.

¿Ante quién reaccionaría como el hijo mayor de la parábola?

¿El regreso de quién y la alegría del Padre provocarían en mí, si no cólera y oposición, sí perplejidad?

Te digo que tú tienes al 100% a alguien así, la cuestión es, ¿tienes el valor de admitirlo humildemente ante ti mismo?

Y así, ¡esta parábola ya no es tan dulce!

1 komentarz:

  1. ja tam jestem przekonana, że wszystkie moje znajome szuje będą zbawione bez problemu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję 🙏

Kochani,dziękuję za te pięć lat.Musze narazie odejść z FB. Coś się kończy i coś zaczyna. Pustelni Betlejem na terenie diecezji Ełckiej już n...